A M.Á.S.T. Piac- és Közvéleménykutató Társaságot 1996-ban hozta létre az ország legrégebbi piackutató intézetének üzletág-igazgatója és három vezető kutatója annak érdekében, hogy a legkorszerűbb munkaszervezési megoldások révén, fajlagosan alacsony költségek mellett magas színvonalú marketing szolgáltatásokat tudjon kínálni ügyfeleinek.

Társaságunk tagjai a kutatási területek legszélesebb körében szereztek gyakorlati tapasztalatokat és ezeket együttesen próbáljuk Megbízóink szolgálatába állítani. A kutatási módszerek ily módon létrejövő legszélesebb választékát tudjuk partnerünknek ajánlani.

A M.Á.S.T. egyik kiemelt jellemzője a módszertani és tematikus sokszínűség mellett a nagymértékű alkalmazkodókészség és rugalmasság, amivel minden felmerülő problémára igyekszik a lehető leggyorsabban reagálni és a munkát magas színvonalon elvégezni.